dietetyka magisterskie

Sklepy w sklepach stały się powszechne za pośrednictwem relacji sojuszu.

Innym częstym Udostępnianie lokalizacji sytuacja postrzegana w Ameryce jest na przystankach ciężarowych. Teraz jest wspólne miejsce do odwiedzenia dla ciężarówek i mieć możliwość wyboru z dwóch lub trzech franczyzowych w kraju sieci fast food. To również z powodzeniem realizuje cobranding nie zwiększając atrakcyjność danej lokalizacji.

Stabilność finansowa

Współpraca w złej gospodarki lub recesji ma sens zwłaszcza w przypadku sprzedaży są płaskie i ceny są deflacyjne. Jakiś czas temu, Continental Airlines obejrzano optyczne konsumentów w branży dzięki współpracy z Swan Optical, Inc., dostawca przemysłu, aby zwiększyć działalność poprzez program certyfikacji zniżki podróży lotniczych dla nabywców ramek optycznych dostarczonych przez Swan optycznego.

Dostęp do kapitału jest głównym powodem, dla mniejszych organizacji rozwijających sojusze z większych. Przykładem, Bruce Bendoff, CEO Craftsman niestandardowa Fabricators, Inc., Schiller Park, IL, firma zginanie 275-pracownik blachy nauczył się rozwijać poprzez ufając korporacyjną Behemoth – Motorola.

Więcej potencjalny zysk jest zazwyczaj Outcropping współdzielonych zasobów. Osiągnięcie efektu skali możliwe jest również w relacjach sojuszniczych gdy partnerzy udostępniać pomieszczenia, sprzęt i pracowników, jak wspomniano powyżej.

W strategicznych relacji sojuszniczych, szybka płatność na uzgodnionych warunkach wzrasta, zwłaszcza w relacjach sojuszniczych klient / dostawca.

relacje Alliance pozwalają partnerom podziału ryzyka finansowego związanego z rozwojem nowych produktów i wejście na nowe rynki.

Zakup równi z Giants

W dystrybucji przemysłowa, spółdzielnie, sojusze i grupy marketingowe służą również indywidualnych dystrybutorów. W tych związkach mogą na ogół kupić po cenach znacznie bliżej niż 800 funtów goryle mogli na własną rękę.
Artykuł napisany przez: ubezpieczenie oc porównanie