technologia zywnosci praktyki

technologia zywnosci praktyki

Firmy mają tendencję do badania pracowników po poważnej restrukturyzacji i zmian. Jednak najlepiej jest poprosić o opinię w czasach stosunkowo spokojna. Gdy firma jest powolny, pracodawcy mają dodatkowy czas na sprawdzenie i wdrożenie zwrotnych.

Zalety pracownika Feedback

Chociaż nie są wydatki związane z kompilacją i zabieganie zwrotnej pracowników związanych, ostatnie badania przeprowadzone przez Stowarzyszenie Pracodawców Zaangażowanie wskazują, że każdy pracownik użytkowej sugestia ratuje firmę $ 6224 w kosztach operacyjnych. Oszczędności mogą być wykorzystane do wynagrodzenia pracowników, redukcji długu i realizację dodatkowych programów pracowniczych. Zmniejszenie zakończeń non-dyscyplinarnego w organizacji zwiększa zaufanie pracowników i wpływa na ogólną morale pracowników.

Kiedy pracownicy czują się związani z zarządzaniem są skłonni do wykonywania ich pełnego potencjału poprzez wzrost zadowolenia klientów i pokazując się na ich zmiany. Dodatkowo, pracownicy są mniej prawdopodobne, aby opuścić organizację, jeśli czują, bezpośrednie połączenie do swojego szefa i współpracowników. Wyższe stopy retencji zmniejszyć koszty związane z zatrudnieniem i szkolenia nowego pracownika. Zdrowe relacje w organizacji każdego roku zaoszczędzić tysiące dolarów, wspierając wysiłki redukcji kosztów.

technologia zywnosci praktyki

Bezpieczeństwo w organizacji powinna być głównym problemem dla gospodarki, jednakże; wątek jest często pomijany, gdy pozyskiwanie informacji zwrotnej. Upewnić się, że warunki pracy zachęcają bezpiecznego i zdrowego stylu życia. Na przykład, jeśli pracownicy nie mają czasu na pełny obiad, mogliby być zmuszeni do jedzenia typu fast food, które mogłyby zwiększyć koszty ubezpieczeń zdrowotnych w dół drogi.

Odbieranie Jakości opinię

Maksymalizacji efektywności i redukcji kosztów zdolności zwrotnego pracowników poprzez oferowanie indywidualnego podejścia, a nie za pomocą standardowego szablonu, który nie został zmodyfikowany tak, aby zaspokoić potrzeby organizacji.
Artykuł napisany przez: