dietetyka co zdawac na maturze

Jak szpitale, kliniki medyczne i lekarze Biura skorzysta z wirtualnych poczekalniach

Dzisiejszy program rejestracji w szpitalu brakuje zdolności do Mange długie, czasem frustrujące, czekając okresy pacjenci muszą znosić zobaczyć z lekarzem opieki zdrowotnej. Długi okres oczekiwania są wspólne dla Oddziału Ratunkowego, sali operacyjnej i przychodniach na przykład. Średnio, Amerykanie spędzają ponad 250 godzin swojego życia czeka, aby zobaczyć się z lekarzem, albo http://denarte.pl/uslugi_ortodoncja.htm w biurze szpitalu, klinice lub lekarzy. Szpital oprogramowania Rejestracja prostu pomija ten ważny punkt doświadczeniu. Jakie jest rozwiązanie?

Promowanie pozytywnego doświadczenia przez wirtualny Poczekalni

menedżerów służby zdrowia, którzy są naprawdę koncentruje się na usługi skoncentrowane na pacjencie myśli po wyjęciu z pudełka, jeśli chodzi o tego kluczowego punktu doświadczeniu. Są wdrażania systemów zarządzania kolejki, które tworzą wirtualny poczekalni. Systemy kolejki integrujących technologie SMS umożliwiają interakcję z telefonu komórkowego pacjent lub rodzina członka. Z systemów mobilnych kolejki pacjenci mogą cieszyć się większą swobodę poruszania się i uniknąć narażania się chorymi. Kolejka interaktywne systemy mobilne, które korzystają z wiadomości tekstowych SMS umożliwi personelowi szpitala powiadomić członka rodziny lub pacjent od razu, kiedy to ich kolej. Pacjenci lub rodziny nie jest już przywiązany do nieprzyjemnie i potencjalnie niebezpiecznego obszaru oczekiwania są.

Dzisiejsze systemy zarządzania szpitalem trzeba wziąć pod uwagę doświadczenie poczekalnia. Przebudowy szpitala lub kliniki poczekalnia być bardziej kojące, mniej zatłoczone i komfortowa przestrzeń jest wspólne podejście, które działa, ale mogą być kosztowne pod względem nakładów inwestycyjnych. Bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest poinformowanie rodziny lub pacjent zdecydować, gdzie w okolicy jest najbardziej wygodne miejsce dla nich czekać.
Artykuł napisany przez: