dietetyka holistyczna

Dziś większość branż dystrybucyjnych mieć co najmniej jeden z tych rodzajów organizacji, aby pomóc swoim członkom wyrównać szanse.

Różne organizacje współpracy dostarczyć dodatkowe rabaty i usług w głębi marketingu i wiedzy technicznej. cenowa Win / Win staje się możliwe w tego rodzaju długoterminowych relacji kupujący / sprzedający sojuszu.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa i potencjalnego wzrostu dla swojej firmy, należy rozważyć sojuszniczych relacji do poprawy swoich oszczędności, stabilność finansową i zakup parzystości.

Ed Rigsbee, CSP, od ponad dwóch dekad jest często określany jako Renaissance Man. On pomaga ludziom biznesu i organizacji każdej wielkości rozwijać swój rynek za pośrednictwem inteligentnych relacji sojuszu. Jest założycielem i dyrektorem wykonawczym non-profit dobroczynności publicznej. Często publikuje artykuły i blogi na temat rozwoju relacji osobistych. On zarządza grupą Facebook; Powiązania Klej i grupa Linkedin; ROI członkiem Stowarzyszeń Społeczeństw.

Ed pracował jako adiunkt na dwóch uniwersytetach w Kalifornii i jest autorem Rozwój strategicznych sojuszy, PartnerShift-Jak Zysk z Partnering trendu i Sztuki z partnerstwa. Ma ponad 1500 ciężko kopię opublikowanych artykułów na swoim koncie i jest regularnym mówcą na konferencjach stowarzyszenia korporacyjnych i handlowych nauczania w Ameryce Północnej, jak uzyskać dostęp do ich Collaborative przewagę.

Dzieli swój zastrzeżonych Wartość Użytkownik procesu globalnie ze stowarzyszeniami zawodowymi i profesjonalnego społeczeństwach kamienia węgielnego dla kampanii rekrutacyjnych członkiem korzenie traw wyszukiwarka ubezpieczeń oc i retencji.

Artykuł napisany przez: www.pik-okna.pl