dietetyka i zywienie kliniczne

dietetyka i zywienie kliniczne Wzmocnienie pozycji pacjenta lub rodziny zwiększa satysfakcję.

Korzyści dla przepływu pracy

Pracownicy mogą łatwo dotrzeć do pacjenta lub rodzinę z wiadomości tekstowej lub głosowej bezpośrednio na swoim telefonie komórkowym. Wysyłanie wiadomości tekstowych kołki – łącznik izolacji jest bardzo potężnym medium komunikacji z ponad 95% wiadomości tekstowych czytać i 85% tych, przeczytać od razu. Zalety tekstylny czy to jest natychmiastowy. Tylko 160 chacactar wiadomość spotyka zwięzłe i na temat. Interaktywne systemy zarządzania kolejką nawet ograniczenie kosztów kadrowych.

Jak to działa w szpitalu:

Tradycyjny ED scenariusz Wait pokoju

Pacjent pojawia się w izbie przyjęć na ruchliwej sobotę i przyporządkowani do poczekalni. Ponieważ stan pacjentów nie jest zagrożeniem życia, są one na długo czekać i potencjalnie narażone na choroby zakaźne.

Scenariusz mobile ED kolejka interaktywna

Pacjent jest przyporządkowani a personel ED Rejestracja prosi o pozwolenie na tekst lub wysłać powiadomienie głosowe do pacjenta, gdy personel ED widzą pacjenta. Pacjent, wyposażony w swoim telefonie komórkowym, może wybrać czekać wszędzie chciałby (z boku na świeżym powietrzu, kawiarnia, ogród, itp) On może wchodzić w interakcje z wirtualnym poczekalni wysyłając SMS do systemu konkretne polecenia, takie jak ” S „, aby uzyskać zaktualizowany na jego statusu w kolejce do instancji. Mimo, że czas oczekiwania jest rzeczywiście wolno skracać zmiany postrzegania przez pacjenta za pozytywne uczucia przez uprawniony on jest wpływanie czeka doświadczenie w pomieszczeniu.

Scenariusz sali operacyjnej

Pacjent jest doprowadzony do zabiegu, a rodzina jest zamaskowany do poczekalni dla 4 lub więcej godzin czekając na słowa na ich ukochanej rokowania? Rodzina ma małe dzieci, które są niespokojne i głodne. Dzieci chcą wybrać się na spacer do kawiarni, aby dostać coś do jedzenia, ale personel LUB zachęca ich do pozostania, ponieważ lekarz będzie miał tylko kilka minut, aby aktualizować je aż do następnej procedury.Czekają w niepokoju i frustracji.

Interaktywny kolejki ruchomych albo scenariusz

Lub personel zachęca rodzinę na spacer do kawiarni, aby dostać coś do jedzenia i spalić trochę niepokoju. OR personel prosić o pozwolenie na ich tekst, gdy ich ukochany jest z zabiegu i lekarz jest prawie gotowi, aby je wydawać. Rodzina idzie do kawiarni, aby uzyskać nieco do jedzenia. Lub tekstów personel rodziny, „pacjent jest po operacji i mogą spotkać się z lekarzem teraz”. Rodzina spotyka się z lekarzem, wszystko jest w porządku. Rodzina postrzega pracowników, lub jako dodatkowa przychylne zwiększając satysfakcję rodzinnego.

Artykuł napisany przez: